Drážní relé ARTECHE
Drážní relé ARTECHE patří mezi absolutní světovou špičku na poli pomocných relé používaných drážních aplikacích a kolejových vozidlech (vlaky, tramvaje, příměstské jednotky, ale i trolejbusy a elektrobusy).
Drážní relé od výrobce ARTECHE jsou koncipována jako relé nejvyššího standardu s maximální spolehlivostí. Jsou tak vhodná jak pro standardní, tak i pro ty nejnáročnější aplikace na železnici a městské dopravě (plnění až SIL4).
Ukázka z portfolia drážních relé ARTECHE
Relé ARTECHE jsou ve světě využívána také jako signalizační relé, a to jak v signalizaci městské dopravy, tak i v projektech signalizace na dráze.
Přednosti drážních relé ARTECHE:
-
Široké portfolio relé (mžiková, časová, bistabilní, impulzní, měřicí, stykače...)
-
Široký rozsah napětí cívek pro AC i DC obvody (ovládací napětí)
-
Provedení od 2 do 8 kontaktů
-
Plnění veškerých potřebných drážních standardů
-
Disponují nesvařitelnými kontakty (WELD NO TRANSFER dle EN 50205, NO-WELD CONTACTS dle NF F 70-031)
-
Schopnost fungovat pod minimální i velice vysokou zátěží
-
Využitelnost v aplikacích do SIL4
-
Provozní teploty ve standardu již od -65°C do +70°C
-
Vybaveny ochrannou přepěťovou diodou nebo varistorem
-
Samočistící AgNi kontakty
-
Robustní provedení garantující extrémně vysokou spolehlivost
-
Bezúdržbovost a snadná instalace (zásuvné do patice)
-
Zajištění správné funkčnosti i v podmínkách s relativní vlhkostí okolo 100%
-
Průhledný kryt, možnost otestování sepnutí kontaktů manuálně, indikační LED aj.
Ukázka zabudování relé ARTECHE do panelu/dveří
Vhodná využití drážních relé ARTECHE
-
Dveřní systémy
-
Signály obvodů brzd
-
Bezpečnostní smyčky
-
Ovládání pantografu
-
Systémy osvětlení, klimatizace, topení, WC jednotek...
-
Trakční systémy
-
Brzdové systémy
Jaké známé bezpečnostní a signalizační systémy využívají drážní relé ARTECHE?
-
CBTC systém (Communication-based Train Control System)
Komunikační řídící systém vozidla zajišťující automatický provoz vlaku (ATO), jeho ochranu (ATP) i dohled nad jednotlivými vozidly na trati (ATS)
-
ETCS systém (European Train Control System)
Evropský vlakový zabezpečovací systém (součást ERTMS), který postupně nahrazuje národní zabezpečovací systémy.
-
RTMS systém (Railway Traffic Management System) / ERTMS (European Rail Traffic Management System
Systémy řízení železniční dopravy zajišťující komunikaci mezi operátory, centry i samotnými vozidly.
-
ASFA systém (Spanish Train Safety System)
Obdoba systému ECTS
Zajímavosti o drážních relé ARTECHE:
-
Každé drážní relé je před expedicí testováno 110.000 cykly sepnutí každého kontaktu. V případě bezchybných hodnot je uvolněno zákazníkovi
-
Každé drážní relé disponuje čárovým kódem a sériovým číslem, díky kterému lze zjistit veškeré údaje o subdodavatelích, výrobě či jeho naměřených hodnotách
-
Všichni subdodavatelé výroby relé ARTECHE jsou striktně jen ze Španělska, resp. z blízkého okolí výroby ARTECHE. Díky tomu je možno zaručit vysokou kvalitu, rychlé dodací lhůty a minimalizaci rizik spojených s výrobou
-
Široký výběr patic s předním i zadním připojením (šroubovací, pružinové či s dvojitými fastony)
-
Ročně ARTECHE vyrobí více jak 500.000 kusů relé
Více informací naleznete v sekci Drážní relé ARTECHE nebo v Katalogu drážních relé.
Drážní relé ARTECHE RF4-SYDI
ČTĚTE TAKÉ:
Rozšiřujeme výhradní zastoupení výrobce ARTECHE i pro sektor energetiky a průmyslu
Pozvánka na Czech Raildays 2019
Relé ARTECHE využity v kosmickém středisku rakety Ariane 6
© Copyright 2005 - 2017 Rail Comp s.r.o.